אי אפשר לברוח מהאמת

אי אפשר לברוח מהאמת, לא חשוב כמה באמת תנסה. האם יש דבר כזה גורל? אני חושב שזה תלוי את מי שואלים. עוד פיסה קטנה של סוד שכדאי מאוד לגזור ולשמור היטב אצלכם בכספת. יש את אלו שיגידו שחור, יש את אלו שיגידו לבן. והאמת.. האמת נמצאת בדרך כלל באמצע. בערך בקו האפור. לפעמים לא משנה מה תעשה לא תוכל לברוח מהייעוד שלך כי בסופו של דבר תעשה את זה. לפעמים, הגורל המר שלך היא לא אחרת מאשר הפרשנות שלך שאומרת לך איך לדעתה העולם מתנהל. אז מי אני באמת? הגיע הזמן להוריד את המסכות. הייתי רוצה לשאול אותך משהו. כן, אותך.

מה הדבר שהכי היית רוצה לעשות? איזה חלום היית רוצה להגשים?

אי אפשר לברוח מהאמת
אני יכול לגלות לך סוד קטן. היו דברים שגיליתי שלא ניתן לברוח מהם, כי בסופו של דבר תצטרך לעשותם. היו גם דברים שחשבתי שאין מהם מנוס ובסוף הבנתי שאפשר לשנות הכל. אפשר לעשות הכל. זה לא עוד משפט בנאלי.
לפעמים חלומות מתגשמים. רק אם מתערבים בגורל והופכים אותו לעתידכם.
אני רק רוצה ללמד אותך משהו. יש הרבה אנשים שמתבלבלים בין פרשנות לגורל. למרות שהם בעצמם לא באמת מבינים מה זה אומר. הם פשוט מקבלים את זה שזה ככה ואין דרך לשנות את פני הדברים. אז רציתי להגיד לך בריש גלי. זה אפשרי. הגורל שלך הוא בידיים שלך. עכשיו זו הבחירה שלך מה לעשות בו. אז מה היא האמת שלך?
אני יודע מה עשיתי עם הגורל שלי. ואולי בכלל לא הייתי כאן אלמלא הוא. פשוט נתתי לו להיות. קיבלתי אותו באהבה וחיבקתי אותו קרוב. ככה זה כשאתה מוצא עוד סיבה לתת ולאהוב.
כלי נגישות